Er komt een nieuw tijdperk aan voor het Vlaams Apothekers Netwerk. Al 10 jaar zijn we het aanspreekpunt van de Vlaamse apotheker en hebben een prachtige samenwerking met de Vlaamse apothekersverenigingen, zorgsector, overheid en meer.
Na dat onvergetelijk decennium, is het tijd om naar de toekomst te kijken. We hebben nieuwe plannen voor de komende jaren en zullen deze binnenkort onthullen. En we gaan verder dan dat, want bij onze toekomst, hoort een nieuwe visuele identiteit.
Website
Om onze communicatie, informatie en materialen te organiseren, is nu de gloednieuwe VAN-website live! Met deze make-over maken hebben we veel dingen verbeterd.
Nieuws
Het nieuws van de apothekerswereld brengen is altijd een groot deel van onze communicatie. Net zoals voorheen, vindt je al onze nieuwsartikelen, persberichten en nieuwsbrieven op één handige plaats. Alle artikels zijn nu ook gelinkt met thema’s, zo vindt je altijd alle info over het onderwerp dat je zoekt.
Focusdomeinen
Het VAN-netwerk werkt samen in verschillende focusdomeinen die zich elk bezighouden met een uniek aspect van het apothekersberoep. Deze focusdomeinen sturen de vele projecten en campagnes aan die we uitvoeren. Nu vindt je al deze info netjes bij elkaar, zonder te hoeven zoeken. Bijvoorbeeld: wil je meer info over onze rookstopcampagne? Ga eens kijken bij de pagina van focusdomein Preventie.
Kalender
Alles wat je wil weten over onze komende evenementen, webinars en infosessies vindt je nu netjes opgesomd op de website. Zo kan je je ook makkelijk inschrijven en contact opnemen met organisatoren.
Dit alles en meer kan je allemaal bekijken op www.vlaamsapothekersnetwerk.be. We zijn nog hard aan het werk om deze website volledig operationeel te maken en aan te vullen met al onze info. Alvast bedankt voor je begrip en geduld terwijl wij de laatste puntjes op de “i” zetten.
Huisstijl
We zijn ook om onze identiteit te vervolledigen met een gloednieuwe huisstijl. We worden vanaf nu vertegenwoordigd door een nieuw logo dat onze missie van netwerken beter visualiseert. We gebruiken ook nieuwe fonts en kleuren om alles een frisse nieuwe look te geven. Zoals bijvoorbeeld onze nieuwsbrieven, deze zullen er vanaf januari compleet anders uitzien!
We verbeteren niet alleen in onze visuele stijl. Er komt ook veel nieuwe content naar onze communicatie. We brengen meer videoreportages, infoclips, livestreams en diepgaande artikels in dit nieuwe tijdperk. Binnenkort onthullen we meer details.
We zien er dan wel anders uit, maar onze motivatie en gedrevenheid, die is er nog steeds! Bedankt dat je met ons meegaat in deze spannende toekomst!